طراحی داخلی
نوشته شده توسط : مهدی حیدری پور

طراحی داخلی رستوران

 

 

برای اینکه بتوان در معماری و دکوراسیون طراحی داخلی رستوران موفق عمل کرد ابتدا باید  مشخص کرد که در این رستوران اصولا چه منوی غذایی وجود دارد و نام رستوران چه می باشد. آیا رستوران دارای لوگوی خاصی است؟ و چه رنگی به عنوان رنگ مرجع آن می باشد؟ با توجه به تمام موارد فوق می توان تصمیم گرفت که از کجا شروع کرد و می توان امیدوار بود که یک طرح منطقی و بسیار شکیل خلق خواهد شد.عده ای علاقه مند به استفاده از طرح های مدرن در رستوران هستند و گروهی همچنان بروی طرح های سنتی و قدیمی پافشاری می کنند.ما در شرکت آرک مایان با کادری مجرب اماده ارائه طرح هایی بی نظیر برای هر دو گروه هستیم و می توانیم آنچه که دقیقا شما در رویاهایتان می پرورانید را به صورت ۱۰۰% واقعی جامه عمل بپوشانیم و در مدتی کوتاه  برایتان پیاده سازی نماییم.مثلا اگر به دنبال طرح های قدیمی هستید باید بدانید که در اجزای به کار رفته در آن باید از متریال های کهنه و قدیمی استفاده کرد.نحوه نور پردازی در این حالت باید به صورت موضعی باشد و از لوزامی همچون آجر و چوب در دیزاین آن استفاده کرد.

حتما قبل از اینکه بخواهید طرح اصلی دکوراسیون داخلی رستوران مورد نظر را اجرایی نمایید باید ابتدا به چند فاکتور بسیار مهم توجه لازم را داشته باشید:

۱-نوع غذایی که قرار است در آن محل سرو شود.

۲-مکان قرار گیری رستوران (آیا در بالای شهر می باشد و یا در منطقه ای معمولی قرار گرفته است؟)

 

اصولا در طراحی داخلی رستوران باید ابتدا مشخص شود که منوی غذایی که در آن رستوران سرو می شود چیست؟ آیا غذاهای فرنگی و اروپایی می باشد؟ آیا غذاهای آسیای شرق در آن سرو می شود؟ و یا غذاهای اصیل ایرانی ؟ به هر حال با توجه به منوی غذایی می توان خط و مشی کار را مشخص کرد و طراح دقیقا با توجه به این موضوع و الهام گرفتن از آن می تواند خیلی راحت تر و روان تر به ایجاد طرحی موزون و هماهنگ برای محیط شما بپردازد.

طراحی دکوراسیون داخلی

 

 

در مورد دکوراسیون داخلی رستوران ,آرک مایان بر اساس نوع منوی غذایی شما و همچنین با توجه به نقطه نظرات شما در زمینه طراحی فضای موجود تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با رعایت تمامی موارد لازم در نهایت طرحی نو و منحصر به فرد را برایتان پدید آورد.شک نکنید اگر بتوانید محیطی رویایی و سرشار از آرامش خاطر را برای مشتریان خود خلق نمایید دقیقا می توانید بروی میزان فروش خود تاثیری بسیار مثبت گذاشته و هر روز شاهد جذب مشتریان بیشتری به سمت رستوران خود باشید.

 

جالب است بدانید که برای  طراحی رستوران اگر از یک طرح خاص و منحصر به فرد و شیک استفاده شود چقدر می تواند بروی میزان فروش ما تاثیر گذار باشد. طبق آخرین نظر سنجی به عمل آمده از میان مشتریان مشخص شده که رستوران هایی با طرح های شیک و مدرن همیشه اولویت اکثر انها بوده و دوست داشته اند برای یک بار هم که شده تجربه خوردن غذا را در یکی از از این رستوران ها داشته باشند.دقت داشته باشید که محیط و فضای رستوران تماما دیداری است و مشتری از آن لحظه که وارد  رستوران شما می شود  به تمام در و دیوار محیط خود می نگرد و این بسیار حائز اهمیت است که دیزاین داخلی به چه صورت انجام شده باشد.از سر در ورودی گرفته و تابلوی جلوی درب آن تا تمام جزئیات درون رستوران می تواند تاثیر مستقیم بر جذب مشتری برای شما داشته باشد.

آرک مایان با دارا بودن تجربه هایی متفاوت در زمینه طراحی داخلی رستوران می تواند به شما این اطمینان را دهد که قطعا انچه که در ذهن می پرورانید را به صورت کامل و بدون هیچگونه کاستی برایتان طراحی و خلق خواهد کرد. دقیقا هر آنچه که سلیقه شما باشد توسط متخصصین مجرب آرک مایان در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا مدرن و حرفه ای قابل طراحی و ساخت است.

اگر شما می خواهید از چندین منوی خاص و متفاوت در رستوران خود استفاده کنید ما می توانیم در طراحی داخلی که برای محیط شما استفاده می کنیم با توجه به منوهای مختلف وجه تمایز ایجاد نماییم.این یعنی مثلا برای منوهای اروپایی بخشی از رستوران را با توجه به فرهنگ اروپایی  پیاده سازی خواهیم کرد و در کنار ان اگر قرار است به منوهایی ایرانی بپردازیم از طراحی اصیل ایرانی و سنتی استفاده خواهیم کرد. در واقع محیط رستوران شما دارای فضاهای تفکیک شده از هم خواهد شد.

ما در آرک مایان اماده ارائه آخرین و مدرن ترین طرح های روز رستوران های جهان برای شما هستیم.اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نمایید پیشنهاد می کنیم همین الان با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸  و  یا ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ تماس گرفته و در این خصوص اطلاعات لازم را از ما دریافت نمایید.ما شما را دعوت می کنیم حتما به شرکت ما تشریف اورده و از آخرین دستاوردهای ما در این زمینه دیدن نمایید.

در  طراحی رستوران باید  اصول نور پردازی به صورت کاملا حرفه ای در محیط آن پیاده سازی شود. فضا باید به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه حس آرامش را به مشتری القا می کند بتواند اشتهای انرا باز کرده و در واقع حس گرسنگی را در آن ایجاد نماید. بله همه این ها جز اصول و مبانی روانشناسی هستند و تنها از دستان یک کادر طراحی حرفه ای بر خواهد امد.ما با وجود افراد متخصص در این زمینه تضمین خواهیم کرد که با ارائه طرح هایی بی نظیر به صورت کامل رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم نماییم.معماری داخلی به کار رفته در این دکوراسیون باید به صورت کاملا مهندسی و حساب شده باشد.

طراحی داخلی

 

طبق آماری که جدیدا به دست آورده اند تقریبا بالای ۹۰% از مشتریان هنگامی که وارد محیط یک رستوران می شوند با توجه به نوع دیزاین به کار رفته تصمیم خواهند گرفت که ایا دفعه بعد نیز به آن مکان مراجعه کنند یا خیر.پس در واقع بحث طراحی داخلی رستوران  را باید بسیار جدی به آن پرداخت و نباید از آن ساده گذشت چرا که یک دیزاین خوب می تواند عامل رونق و افزایش فروش ما شود وکمااینکه یک دیزاین غیر حرفه ای نیز می تواند عامل شکست شما و از دست دادن مشتریانتان شود.

ایجاد یک محیط گرم و صمیمی همراه با به کار گیری آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین به کار گیری دکورهای مناسب برای میز و صندلی ها و استفاده از کف پوش های مناسب و دیوار کوب های مدرن همه می تواند دست به دست هم داده تا دکوراسیون داخلی رستوران شما تبدیل به یک برند در شهر شود.شما می توانید این حس را به مشتریان خود القا دهید که با توجه به اینکه محیط  رستوران شما بسیار لوکس و مدرن است پس غذاهایتان نیز از بهترین  مواد  تشکیل شده و بسیار با کیفیت است و این حس ناخودگاه به مشتری نیز دست خواهد داد.

مهمترین عامل موفقیت در طراحی داخلی رستوران از دیدگاه آرک مایان منحصر به فرد بودن آن است و اینجا نقطه ای است که کار ما را با دیگر شرکت های همکار متمایز خواهد کرد.ما طرح را برای شما کپی نمی کنیم بلکه انرا خلق خواهیم کرد و شما اولین نفری خواهید بود که از طرح در نظر گرفته برایتان استفاده خواهیم کرد.یک طراح خوب باید به تمام زوایا دقت لازم را بنماید و حتی دورنمای رستوران را نیز در نظر بگیرد.

 

دکوراسیون داخلی رستوران

 

دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

 

 

 

 

 

 

 

 

از دیگر مطالب سایت نیز دیدن نمایید :

 

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی 
طراحی داخلی مطب
طراحی داخلی اداری
دکوراسیون داخلی اداری 
طراحی داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل
طراحی داخلی مغازه
طراحی ویترین مغازه 
دکوراسیون داخلی مغازه
بازسازی ساختمان
شرکت طراحی داخلی

طراحی داخلی رستوران
طراحی داخلی طلا فروشی
طراحی داخلی ویلا

طراحی سقف کاذب
سقف کاذب کناف
دکوراسیون داخلی

دکوراسیون مغازه

مبلمان اداری

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری

دکوراسیون داخلی هتل

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی مغازه





:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: